Rabu, 4 Julai 2012

Luka cepat sembuh, susu meriah dan badan segar sepanjang berpantang

Mesti ramai ibu-ibu yang bakal melahirkan cahaya mata... tak kisah la yang sulung atau seterusnya.... rindunya saya saat preggy dulu... tapi kena tahan dulu rindu tu sbb puteri saya baru 10 bulan... saya nak manjakan dia dulu... hehehe....

Apa yang saya nak kongsi adalah tentang SET BERSALIN SHAKLEE.... ramai rakan-rakan yang dah mencuba set ini dan mereka sangat puas hati dengan kesannya... alhamdulillah... itulah yang kita mahu... ibu-ibu SIHAT DAN BERTENAGA semasa menjaga anak kecil... mana tak nye malam-malam kena bangun 3-4 kali...

Kelebihan Set Bersalin Shaklee:

~ luka jahitan cepat sembuh sama ada pembedahan atau normal
~ penghasilan susu badan yang cepat
~ badan tidak mudah letih dan sentiasa bertenaga
~ menghasilkan kulit yang sihat dan berseri
~ susu badan yang penuh dengan nutrisi
~ mengelakkan sembelit

 
TESTIMONI 1

TESTIMONI 2

Set bersalin ini selamat digunakan oleh ibu yang mempunyai anak penghidap jaundice dan G6PD. Set ini terdiri daripada:




FB : Suliza Shaklee (PM atau chat)
Call/ SMS/ whatsapp : 0172890692
FB fanpage : Qie Qie Shop

Sila LIKE FB fanpage saya untuk konsultasi percuma:

http://www.facebook.com/pages/Qie-Qie-Shop/103062806509376?ref=hl

Happy shopping with Qie Qie Shop

Tiada ulasan:

Catat Ulasan