Sabtu, 24 November 2012

Kelebihan ALFALFA terhadap penyakit asthma, sembelit dan alergi

Ramai dikalangan kita yang menghidap asthma. Bila demam, berada dalam kesejukan atau terlalu penat mudah saja untuk asthma menyerang. Bila asthma menyerang semua kerja tergendala dan hanya mampu berbaring menahan kesakitan. Itu lah yang saya lihat apabila asthma menyerang ibu saya. Kesian melihat keadaannya, Orang kata berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.


Saya nak share dua testimoni customer yang menghidap asthma selepas menggunakan alfalfa.

TESTIMONI 1




TESTIMONI 2


TESTIMONI 3 (sembelit dan alergi)




Alhamdulillah, dengan izin Allah, customer ini telah menjumpai penawar untuk penyakit asthma, sembelit dan alergi yang dialami. Sekarang sedang gunakan Alfalfa sebagai ikhtiar untuk meredakan asthma yang dihadapi ibu saya.


Sekiranya anda ingin memesan atau mendapatkan konsultasi percuma:

FB : Suliza Shaklee ( PM / chat )
Sms/whatsapp : 017-2890692
E-mel : sulizaothman84@gmail.com

Anda juga boleh mendapatkan ALFALFA di cawangan SHAKLEE berdekatan. Untuk mendapatkan harga ahli boleh gunakan ID saya 886359 (Suliza Othman)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan